איך לעשות פודקאסט ב2022 - פיקאסט כותבים

איך לעשות פודקאסט ב2022

עכשיו זה כבר ברור יותר מתמיד – הפודקאסטים שינו את כללי המשחק בתחום השיווק.

02/2022

עם עליה של מאות אחוזים בשיעורי ההאזנה לפודקאסטים, הפך הכלי המשודר לפלטפורמה נוחה, זמינה ונגישה להפקת תוכן איכותי ואפקטיבי. יותר ויותר ארגונים ועסקים בוחרים בדרך זו כדי למתג ולבסס את עצמם בקרב הקהל, באמצעות מגוון עצום של אפשרויות להקלטת פודקאסט.

אבל איך עושים את זה הכי טוב? איך להקליט את הפודקאסט המיטבי שישרת את הארגון מצד אחד, ואת הקהל מאידך? הנה כמה טיפים בדרך לפודקאסט המושלם:

איך לעשות פודקאסט ב2022

  1. אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני -
    ההתחלה הכי חשובה: בעידן האינסטגרם והטיקטוק, רף הסבלנות של המאזינים נע בין שניות לדקות בודדות, ואתם חייבים ללכוד את תשומת הלב שלהם. אז אל תשמרו את הטוב לסוף – כדאי לירות בכל התותחים הכבדים כבר בראשית הקלטת הפודקאסט, כדי לרתק את הקהל. אז תבחרו בנתון חזק, אמירה מהדהדת, סיפור משמעותי או הבטחה מסקרנת שייאמרו כבר בהתחלה וישאירו את המאזינים אתכם

  2. יש לי חלום -
    משהו אחד שיישאר: איך עושים פודקסאט אפקטיבי? הרי כולנו צורכים מדי יום תוכן רב באמצעי התקשורת השונים. הרוב, כמו מים מתחת לגשר, חולף ונשטף בלי להיצרב בזיכרון. אתם רוצים להשאיר חותם, והאויב הכי גדול שלכם הוא בנאליות. חשוב לומר אפילו משהו אחד קטן שהמאזינים יזכרו בתום הפודקאסט, אולי אפילו יספרו לחברים בבית או בשיחת תמי 4 בעבודה... השקיעו מאמץ בניסוח משפט אחד כזה, דוגמא, סיפור, ציטוט, שטומן בחובו מסר תמציתי שקשור בארגון שלכם. אם אין לכם רעיון כזה, היעזרו באנשי התוכן המקצועיים של בית ההפקה של הפודקאסט

  3. רב, כומר ונזיר נכנסים למסעדה -
    הומור הומור הומור: אל דאגה, אתם לא צריכים להתחיל לספר בדיחות במהלך הקלטת הפודקאסט, אבל גם התוכן הרציני ביותר, אם יכלול פה ושם אמירה הומוריסטית או הערה שנונה, ייתפס כחיובי, זכיר, קליט ובסופו של דבר גם יעיל יותר. אז איך להקליט פודקאסט שלא יישמע מתאמץ מדי או מצחיק בכוח? כאן חשובים מאד המינון והמידתיות - הסוד הוא בנימה דקה של אירוניה, מודעות עצמית, סאבטקסט ולמיטיבי לכת גם הומור עצמי. תמיד עובד

  4. מה זה הרעש ברקע?
    - בחרו בקפידה את אולפן ההקלטה: נכון, הקלטת פודקאסט אפשר לעשות גם בבית. להציב מיקרופון בחדר השינה, לסגור את הדלת ולהתחיל לדבר. אבל זה גם יישמע בהתאם. דווקא בגלל ההיצע המרובה – המאזינים כבר לא סלחנים לפודקאסטים חובבניים, הם דורשים תוכן משובח וסאונד איכותי, באריזה אטרקטיבית. לכן חשוב לבחור בית הפקה מנוסה שמבין ויודע איך עושים פודקאסט, מעסיק אנשי מקצוע מיומנים ובעל ציוד וטכנולוגיה ברמה גבוהה

  5. מקנאה או מקנאת?
    אל תוותרו על התוספות – מה זה אומר? שאמנם חשוב מה אומרים, אבל חשוב לא פחות ה"איך". העדיפו להקליט את הפודקאסט באולפן שיכול להפיק עבורכם גם אות פתיחה מקצועי, לספק שירותי לשונאות – כי מספיקה טעות אחת בעברית והמאזינים מאבדים אמון, וגם לסייע בעריכת התוכן במידת הצורך. זה יכול לעשות את ההבדל בין פודקאסט טוב, למצוין

איך עושים פודקאסט
ריכזנו את הטיפים שלנו איך להקליט ולעשות פודקאסט. עכשיו כל מה שנותר לכם לעשות הוא להכנס ליצירה!



לפרטים נוספים: 03-376-5555


מה עוד?
פודקאסטים להאזנה: